Nafija Sarajlić

Fax: + 387 33 20 92 32
E-mail:

IZLET NA BJELAŠNICU

U petak, 03.06. 2016. godine  za učenike/ce od II do IX razreda organizovan je jednodnevni izlet na Bjelasnicu.
Učenici i nastavnici  uživali  su u šetnji, igri, sunčanju i mnogim drugim aktivnostima.

Ispis PDF

Ekskurzija devetog razreda učenika/ca naše škole

Zadnje dane mjeseca maja i početak mjeseca juna 2016. godine, učenici  završnog razreda OŠ „Nafija Sarajlić“, proveli su na ekskurziji.

Dana 29.5. 2016. godine u 7, 00 sati, 20 dječaka i 13 djevojčica iz tri odjeljenja devetog razreda krenuli su put Neuma.

Učenike/ce  su pratile razrednice Alena Barlov Siddi i Edina Konak. Agencija Ventura Travel Agency osigurala je vodiča Aišu Terzić koja se trudila da učenicima/cama  i nastavnicama uvijek bude pri ruci.

Turistička agencija obezbijedila je komforni autobus, a predstavnica agencije je prezentirala sve edukativne sadržaje o predjelima kroz koje smo putovali, mjestima koje smo obilazili, kao i o kulturno-historijskim objektima koje smo posjetili.

U Sarajevo smo se vratili  u 19 sati!

Učenici su bili tužni, jer je ekskurzija završena, ali i istovremeno sretni jer su se vratili bogatiji za mnoštvo divnih uspomena.

Posjeta učenika  muzeju Alija Izetbegović

U ponedjeljak, 30.5.2016. učenici VI 1 su posjetili Muzej Alija Izetbegović  i Šehidsko mezarje Kovači. U pratnji razrednice Safije Husić, pedagogice Ifete Bajramović, te roditelja Ibre Šarić,i Džemile Šarić, Dženane Kovač i Esmine Spahić.Učenjem Fatihe  na mezaru rahmetli Alije Izetbegovića učenici su odali počast prvom predsjedniku naše nezavisne  države Bosne  i Hercegovine.

PRIREDBA POVODOM DANA ŠKOLE

27.05.2016.

Dan naše škole se tradicionalno obilježava školskom priredbom, uz učešće sekcija koje svojim  repertoarom pokazuju da naši talenti slijede viziju Nafije Sarajlić, spisateljice koja je čvrsto vjerovala u kreativnost i odgoj mladih ljudi. I ove školske godine ispraćamo još jednu generaciju IX razreda.

Najboljim učenicima/cama uručene su diplome, pohvale i nagrada - knjiga za odlično učenje i primjerno vladanje tokom devetogodišnjeg školovanja.

Evo kako se naša učenica Esma Klisura obratila prisutnima.

IDEMO DALJE, SVE DO MEDALJE

Dobar dan i moje poštovanje cijenjeni direktore, nastavnici, roditelji i ovdje svi prisutni. Danas je dan moje škole, škole u kojoj sam pored svojih drugova i drugarica i ja ponos. Zahvaljujem se na ukazanom povjerenju i vremenu što mogu da kažem par riječi. Dolaskom u prvi razred počinje jedno razdoblje u našem životu. Tu usvajamo znanje, radne navike i učimo da je drugarstvo jedno veliko carstvo. Postajemo jedna porodica. Godišnja doba se smjenjuju i mi rastemo, dolaze neki novi prvačići, a maturanti napuštaju svoje gnijezdo, poput ptica lastavica, sele se u nove sredine. Evo, i moja generacija napušta svoje gnijezdo. Radili smo poput vrijednih pčelica. Baš kao što one pune košnice medom i mi smo police naše škole medaljama i diplomama. Bilo je tu i zanesenih leptira što su uživali u ljepoti svakog cvijeta, ali su ipak svojom svestranošću bili dio ove mirisne livade. Nije uvijek bilo lako, to svi znamo. Bilo je i uspona i padova. Nekome je škola bila majka, a nekome maćeha. Ipak, iz nje izlazimo puni mladalačkog poleta. Svojoj generaciji želim sve najbolje i želim da budu korisni članvi našeg društva. Da sa ponosom izgovaraju ime svoje škole, Osnovne škole „Nafija Sarajlić“, koja je bila temelj njihovog daljeg izgrađivanja. Neka znaju da na putu što se život zove nema svaka priča sretan kraj. Nije sve poput bajki koje čitasmo i nije svaki junak sposoban pobijediti zlo i nepravdu. Moramo se izboriti samo za mjesto pod Suncem i čuvati svoj komad zemlje ispod Nebeskog svoda. Ovim putem se želim zahvaliti našem direktoru Zijadu Numiću koji je bio naš kapetan i čuvao naš Titanik da ostane na površini. Hvala mu na beskrajnom zalaganju. Svojim nastavnicima koji su nam pružali ruku i kad je trebalo, a i onda kad nije. Nekima sam bila miljenica, a pored nekih sam se osjećala kao da sam u zmajevom gnijezdu. Svojoj razrednici Aidi Đulić Agić koja je nastojala da budemo poput zlatnog klasja što se talasa na njivi i koje  daje dobar rod. Pored kukolja koje nije uspjela iskorijeniti, imala je rodnu godinu. Svojoj nastavnici Aleni Barlov Siddi, što mi je usadila ljubav prema debati. Nastavnicama Esmi Fazlagić Idrizović, Amini Mirojević i Lejli Krvavac što mogu da se pravim Nijemac i Englez. Nastavnici Edini Konak, Suzani  Timarac i Suadi Čamo što su me naučile da njegujem pisanu riječ. Učiteljici Amri Hadžić i bibliotekarki Azri Kumro koje su razvijale moju želju za čitanjem. Nastavnicama Aidi Petković, Daliborki Vilić, Izeti Tumbul i Lejli Mešanović, što su svojom blagom naravi i strpljenjem budile moje samopouzdanje. Nastavnici Saneli Muratović, koja je natjerala pisca da zavoli brojke. Cijelom kolektivu škole sve čestitke i duboki naklon. Naravno, posebno se zahvaljujem svojoj učiteljici Esmini Isaković koja je svojim trudom i nježnošću trasirala put ka kompletnoj osobi. Nadam se da ću opravdati povjerenje i da je neću razočarati. Pored moje učiteljice posebno mjesto zauzima moja vjeroučiteljica Safija Husić i profesorica Divna Petrović, koja s pravom nosi to divno ime. One su bile moji drugi roditelji. Zahvaljujem se i svom IX1, koji je ostavio pečat u mom odrastanju. Neke situacije su me ojačale, a zbog nekih mi je posebno drago, što sam bila dio ove priče. Još da kažem da mi prija biti ponos ove škole i hvala vam još jednom na tome, ali je neuporediv i najljepši osjećaj onaj kada znamo da smo u očima svojih roditelja ponos. Tada generacijo moja znamo da uspjeh ne može i neće izostati. Idemo dalje, sve do medalje. Puno sreće u daljem školovanju, životu i neka vam je sretan svaki novi korak u budućnost.

Vaša Esma Klisura

USPJESI UČENICE DEVETOG RAZREDA NEJLE KARIĆ  SE NASTAVLJAJU

Nejla Karić kao najmlađa učesnica i reprezentativka na Evropskom prvenstvu u plivanju u Londonu oborila je seniorski rekord BIH u utci 1500m slobodno plivajući 17.43:58.

Čestitamo Nejla !

Uspjeh učenica IV2 razreda

13.5. - 14.5.2016. godine

Na međunarodnom plivačkom mitingu "Zlatni Orlando" u Dubrovniku, učenice IV2 razreda Zana Duraković i Aiša Huremović ostvarile su zapažene rezultate. Aiša Huremović je osvojila srebrenu medalju na 100m kraul (prvakinja na državnom prvenstvu za djevojčice do 10 god.u disciplini kraul).
Zana Duraković je osvojila zlatnu i srebrenu medalju na 100m i 50m prsno
( državna prvakinja za djevojčice do 10 god. u 200m prsno).

TERENSKA NASTAVA U OKVIRU PREDMETA DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA

U subotu, 7.05.2016. godine u  okviru predmeta DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA, učenici su u pratnji predmetnih nastavnica prof. Aide Petković , mr. sc. Izete Tumbul i bibliotekarke škole prof. Azre Kumro posjetili više destinacija. Prva od njih bila je rodni grad Zuke Džumhura, Konjic. Nakon Konjica učenici su posjetili Jablanicu u kojoj je tog dana obilježena  sedamdeset treća godišnjica “Bitke za ranjenike na Neretvi” i 80. godina od formiranja prvih internacionalnih brigada.

Sljedeća destinacija bila je Mogorjelo. To  je jedinstven arheološki spomenik iz rimskog doba, dobro očuvana stara rimska villa rustica, smješten u neposrednoj blizini Čapljine. Ovaj spomenik kulture spada u najljepša zdanja kasne antičke arhitekture u cijeloj Bosni i Hercegovini.Nacionalnim spomenikom Bosne i Hercegovine proglašen je 2002. godine.

Nakon Mogorjela učenici su posjetili vodopad Kravice koji se nalazi između Čapljine i Ljubuškog. Vodopad je nastao  na području gdje se rijeka Trebižat dijeli, stvarajući  veličanstveni vodopad visine od 26 do 28 metara. Preko sedronosna sloja od dna do vrha slapa izrasla je trava, mahovina, alge i lišajevi. Trebižat susrećemo pod devet imena: Culuša - Ričina - Brina - Suvaja (Posušje) - Matica - Vrlika (Imotski) - Tihaljina - Mlade - Trebižat (Ljubuški).

DANI OPĆINE CENTAR – POSJETA UČENIKA/CA IX RAZREDA KINU OBALA MEETING POINT

06.5.2016. godine

U okviru obilježavanja Dana Općine Centar, 18. učenika/ca  IX razreda u pratnji nastavnice Edine Konak posjetilo je kino Obala Meeting Point. U okviru predviđene posjete učenici su pogledali film, redateljice Ines Tanović „Naša svakodnevna priča“ .

POSJETA UČENIKA/CA IX RAZREDA TUNELU SPASA

DANI OTVORENIH VRATA

05.5.2016. godine

Povodom obilježavanja 23. godišnjice prokopavanja Tunela spasa, organizirani su Dani otvorenih vrata koje su učenici IX razreda naše škole posjetili u pratnji nastavnica Edine Konak, Alene Barlov Siddi i Esme Fazlagić Idrizović. Imali su priliku vidjeti Spomenički kompleks - Tunela spasa. Učenicima je omogućeno predavanje i upoznavanje sa funkcijama i svrhom Tunela, kao i pregled snimaka koji su snimljeni za vrijeme najtežeg perioda u ratu. Pored dijela Tunela kroz koji su učenici imali priliku  proći, posjećen je i izložbeni prostor koji sadrži neizbrisive tragove ratnog perioda grada Sarajeva.

KANTONALNO TAKMIČENJE IZ FIZIKE

28.4.2016. GODINE – OŠ“HRASNO“

POJEDINAČNI PLASMAN: Aladin Brdar IXrazred postigao je 2. mjesto

OŠ „NAFIJA SARAJLIĆ OSVOJILA JE 3. MJESTO

Školu su predstavljali učenici/ce: Aladin Brdar IX2, Bakir Čorbo IX2 i Azra Osmanković VIII3

ČESTITAMO UČENICIMA NA POSTIGNUTOM USPJEHU I NASTAVNICI DIVNI PETROVIĆ KOJA IZ GODINE U GODINU NIŽE REZULTATE I USPJEHE